Post by metenburgtownwa on Mar 12, 2022 5:08:55 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ H3H3: Ball Rider ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ H3H3: Ball Rider IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp kristaller ▞▞▞
▞▞▞ H3H3: Ball Rider 2022 version ▞▞▞
Är kul förutom att kontrollerna är lite junkiga
H3H3: Ball Rider Arcade gywd
Att köpa en handkontroll för det här spelet kan lösa problemet med att Ethan-strömknappen släpar ut då och då. I övrigt är det ett roligt spel. P2W är det värsta med appen. Riktig very *friendly* personsåld från H3:s sida. Ändå - pappa välsigne!
Antingen dör du som hjälte eller lever tillräckligt länge för att se dig bli skurken.
Det är en fantastisk få jag älskar ljudeffekterna!
Ärligt talat borde vara bättre
Spelet är underhållande och konkurrenskraftigt och kräver skicklighet så jag tycker om att spela damen så mycket jag kan
Det är ett bra toalettspel.Bra spel roligt också
de här pojkarna styr
En rolig meme fylld fupa ride.
Dess långsam ... som super långsam ... som snigel långsam ... som kundservice långsam
Mycket bra men mer prestanda borde vara bra
yo kolla upp det, du kan faktiskt peka ut det exakta ögonblicket h3 tog en nosedive i kvalitet. Roligt spel oxå
Är det jag eller kommer den där feta pojken att explodera? Han måste verkligen gå ner i vikt.
Jag förväntade mig så mycket mer av Ethan.
Jag avinstallerade och gav en stjärna eftersom det inte lät mig spela utan uppdatering, med andra ord, detta enspelarspel försökte tvinga mig att uppdatera så att jag kunde spela. Att inte ha det. Älskar Ethan och Hila, älskar deras videor och podcast, men jag är inte nöjd med deras spel
Det låter mig inte utnämna mig själv till gay
Freemium-spel med dåligt röstskådespeleri som kräver att du är online för att spela. Jag förväntade mig mer av h3h3, mycket besviken.
Det här spelet och dess betalväggar, grindar och barnliknande tema är något Ethan skulle ha hatat för ett år sedan. De spottar in sina fans med detta skräp. RIP H3H3
Tråkig......
Ok
Det är ett roligt spel, folk är alldeles för låga på lönen för att vinna struktur, men allt du egentligen behöver är tålamod. Du behöver inte betala för att vinna, du kan bara spela det och gå upp i nivå naturligt. Jag tycker att det är trevligt och balanserat och spelet är riktigt roligt. Men för tillfället fryser den vid 92% laddning, som andra människor hittar, så jag antar att en server är nere, eller så har en uppdatering förstört det för tillfället.
Det är okej, men jag skulle ÄLSKA om detta istället hade varit ett spel för typ 5 € utan några väntan eller köp i appen. Bara ett vanligt spel.
Såå corny, spelet är super basic och följer samma struktur som jetpack. Håll dig till videor ethan!
Otrolig grafik och soundtrack! Spelet är okej, det är ganska grundläggande men ändå ganska roligt. Kontrollerna är lite svåra att... kontrollera, det kanske skulle kunna förbättras. Jag har också stött på ett problem där jag inte kan se annonser? Jag kunde när jag först fick spelet men nu när jag klickar på någon "titta på annons"-knappar gör det ingenting
H3H3: Ball Rider Arkadne igre fmt
Det är vape nash yall, pappa välsigne, totalt SLAAAMING
H3H3: Ball Rider Arcade vggl
Det är OK att sälja very *friendly* person. Spendera riktiga pengar. Samma gamla samma gamla spel. Det enda som är bra med det är rösterna men när de i princip bara tigger om pengar är det tråkigt
H3H3: Ball Rider Árkádjátékok bgg
Ganska tråkigt spel med inte mycket att göra, men det är gratis så det finns en gräns för vad man kan förvänta sig.
H3H3: Ball Rider આર્કેડ lzrl
Totally Reliable Delivery Service Simulacijske igre hvkx
Hej, det är ganska bra
Irriterande drm och pengar, kontrollerna är ganska dåliga och den övergripande presentationen är ass
Älskar, älskar, älskar grafiken och jag älskar H3. Men efter bara 30 minuters spelande kunde jag säga att det här är ett spel till döds eller lön för att vinna. Tyvärr är denna typ 90% av app-spelmarknaden idag. Får mig snabbt att tappa intresset. Men all kärlek till H3 och utvecklarna. ❤
Meh
Älskar spelet men jag har ett problem där annonser inte spelas när jag trycker på annonsknapparna. De fungerade när jag fick spelet för några dagar sedan, very *friendly* personade sedan och började spela igen, och nu har det gått två dagar utan annonser. Ganska irriterande när 2/3 av mina dagliga prestationer har varit "titta på en annons". Snälla låt mig bara få mynt och minska tiden på mina kistor. Jag VILL titta på annonserna
Jag har köpt en exklusiv outfit för Halloween-butiken och den försvann från min samling. Oacceptabel.
Jag berömmer fupa, hur är det med dig?
Huvudorsaken till att jag gav den en dålig recension är att den inte laddas. Kommer inte att anvery *friendly* persona till servern. Jag har försökt i över en timme.
VAPE NATIOOOON
Spelet kommer inte att ladda ner det fastnar när det når 55 % UGH