Post by faicourbutogge on Feb 18, 2022 1:54:29 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver VIP-status ▞▞▞
▞▞▞ Dumb Ways to Die 2022 version ▞▞▞
spillet er sejt, men funktionen ingen annoncer er en rip off.Annoncer er stadig til stede efter 2 geninstallationsforsøg
Sjovt spil, så mange annoncer, jeg har lyst til, hvis de fjernede annoncerne, ville det være meget bedre. Ellers elsker jeg dette spil, men annoncerne på en måde ødelægger det på en måde
Har lige downloadet det. Virker ikke, bliver ved med at sige, at den ikke kan åbne, så lukker den ud af den. Sikkert dumt plejede at have appen for et stykke tid siden, og det var sjovt. Dog ikke længere.
Den er god nok
Dette spil stinker bogstaveligt talt!!!! Ligesom når det kommer ul til vaskemaskinen, står der: Spin den anden vej. Og det gør jeg, men jeg dør stadig, dette spil er forfærdeligt, og dets skrald, og der er en masse ubrugelige tilføjelser.
Dette spil er virkelig intimaterende... I ved gutter — dette spil er sjovt, og da jeg spillede alle episoder på DWTD... Så fedt, men tilføj venligst nogle spilfunktioner for at gøre det sjovt... Fordi det blev kedeligt fra tidligere spil funktioner... Men jeg elsker denne app mere
sjovt spil, men annoncerne er super halte og påtrængende. afinstallerer.
Det er virkelig glitchy, og på grund af det får du dig til at tabe i udfordringerne 2/5
Meget dårlig vil ikke stoppe med at gå ned
Jeg prøvede et par gange at downloade og geninstallere, og det virker stadig ikke. :/
Dette var en femstjerne, indtil adds begyndte at spille mellem niveauerne, det er fint, når det er i very *friendly* personningen af alle 3 liv, men mellem niveauerne ødelægger oplevelsen.
Den ældre version er så meget bedre på mange måder, den ældre version havde ikke disse mini-tutorials
Lidt forældet som i vinskænkningsspillet står der godt 2018. Få også styr på de daglige udfordringer, da de er så irriterende, for når først du dør, skal du gøre det hele igen. Men meget godt spil elsker dumme måder at dø på
Jeg forstår, at du har brug for annoncer for at tjene penge, men at placere annoncer midt i spillet er et helt nyt lavpunkt. Afinstalleret.
OMG DETTE SPIL ER FANTASTISK! JEG LIKER IKKE TILFØJELSER, OG JEG FÅR INGEN TILFØJ!
Min morfar havde det på sin tablet og det var meget sjovt, det er også godt til småt
Mængden af annoncer ødelægger spillet fuldstændig, dette ville være 100 % 5 stjerner, men ANNONCERNE jeg kan ikke udtrykke, hvor lange og irriterende de er, og jeg har det fint med et par annoncer her og der, men omg det er ikke engang et spil, du bare se annoncer. Jeg bevery *friendly* persontede at få ET liv mere, og jeg var nødt til at vente et helt røv minut bare for at få flere 30 sekunders annoncer senere. Lige nu er dette spil en joke sammenlignet med, hvad det plejede at være, du ødelagde en klassiker igen, skam dig. Gider ikke installere denne triste undskyldning for et spil.
Jeg kan virkelig godt lide denne app! Det er en god app at spille, når du keder dig, og den er virkelig æstetisk!
Det var okay for mange annoncer, selvom jeg foretrækker et andet spil end dette, og de blev ved med at stille mig det samme spørgsmål igen og igen og blev ved med at gøre mig sur, også ville jeg miste point uden grund, for jeg væddede åbenbart, hvis du vil at spille noget andet, der involverer death play bowmasters eller noget
Mr Bean - Special Delivery Nezahtjevne igre tekd
Jeg synes den er sjov
Jeg kan ikke spille spillet, jeg sidder fast ved introen, men jeg kan huske, at jeg spillede dette spil på min anden telefon, så 4 stjerner
Spillet har givet mig en fantastisk barndom, men det er for svært at få bønner. Og der er næsten ikke noget at gøre, det er bare gentaget indhold.
Annoncer, annoncer, annoncer. Jeg spillede dette for et par år siden og elskede det. De hyppige annoncer ødelægger det. Og det er umuligt at lukke spilannoncen, før den kører som den skal. Jeg afinstallerede det efter et par minutter.
Dumb Ways to Die 休閒 smp
-1 stjerne
Vip din telefon. Jamen det kan jeg ikke. Den var gået i stykker før jeg fik telefonen. Skal have knapper til tilt, da jeg ved, at jeg ikke er den eneste, der ikke kan vippe telefonen.
Jeg kan lide dette spil, men jeg gav det en 3'er, fordi det er som om det er alt for glitchy for mig, men det er ikke sådan, at dette er kun anden gang, jeg spiller Magnus, så farvel
Godt spil, men meget langsomt at indlæse og nogle, hvis tingene enten er for svære at gøre, eller du gør dem, og den siger, at du ikke gør det. Havde dette spil i en halv time, før jeg blev irriteret over det
Det er et super komisk spil. Og spillet har også et fedt navn
Startede som en video om togsikkerhed, der blev et spil. Det plejede at være en rigtig sjov tidsspilder. Noget du kan tage op og lægge fra dig. Nu er det så fyldt med reklamer, at nogle af de spil, du spiller, ikke varer så længe som reklamen, du bliver nødt til at se bagefter.
Jeg elsker dette spil, men der er for meget reklame. når jeg dør, og jeg vil gå til hovedmenuen, vil den vise en annonce. stop venligst annoncen. Vær venlig
Jeg synes, ideen med spillet er ret god, men nogle gange, når jeg spiller spillet, er skærmen tom, og jeg er nødt til at afvery *friendly* personte spillet og derefter gå ind igen. Også engang havde jeg 3 strejker, men det gav mig endnu en chance for at vinde. Jeg klikkede for at se reklamen flere gange, men der skete ikke noget.
Dumb Ways to Die Kasual dla
Dumb Ways to Die სხვადასხვა hbh
Jeg elsker dette spil, det er min barndom og har brug for mere opmærksomhed. Jeg er ikke vant til de nye opdateringer, fordi jeg har forsømt spillet i årevis, men ingen problemer Underholdende, sjovt, fantastisk spil
Bro jeg spiller altid dette spil, da jeg var 6-10 i min gamle fane og telefon, og nu spiller jeg det stadig med min kusine og venner også, vi synger også altid sangen, vi elskede denne app smmmm, at vi blev ved med at synge sangen igen og igen og jeg ANBEFALER VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG ANBEFALER DENNE APPPPP, jeg, det er ikke engang for børn, men tro på, det er virkelig sjovt, og det gør os skøre, hvis du ikke vil have, at dit barn bliver skørt som os, så lad være med at tillade dem, men det er bedre, hvis du lod dem, fordi det faktisk gjorde min barndom sjov
Min 4 år. old spiller dette, og det har været nyttigt. Han kender ordene, givet ham bedre finmotorik. Jeg kan lide det.
Det er et godt spil, men hvis jeg spiller det... kan jeg ikke rotere skærmen, jeg skal rotere, så jeg kan klikke op og ned, så jeg gav den 3 stjerner
Spillede det én gang, og den næste dag kan appen ikke spilles. Det bliver ved med at gå ned
Jeg synes, det er sjovt, og alt bortset fra, at timeren er for hurtig, og annoncerne generer. Yderst generende.
Det Helle synes jeg
dumme måder at dø på er ret sjovt. men der er et par mindre fejl. 1- nogle gange, når du forsøger at åbne indstillingerne i spillet, åbner det ikke, og spillet vil lukke ned og gå ned 2- nogle gange dukker annoncer op ud af ingenting (selvom det faktisk ikke er skaberens skyld) 3- det samme er overstået og igen, og 4- minispillene er bare det samme som selve spillet, men af en eller anden grund nulstilles minispiludfordringen aldrig. pls fix dette ;w; det er stadig et rigtig godt spil.
Jeg huskede at have dette spil som barn, så jeg geninstallerede det og blev skuffet. Alle de originale minispil blev udskiftet, og nu er der annoncer og app-køb overalt, hvor du vender dig. Var nødt til at afinstallere. 😡
Spillet sparker mig ud, når jeg starter, og jeg er ikke så sikker på hvorfor? Er det fordi jeg har en Samsung zfold og den er ny?
Jeg elsker spillet, seriøst. Minispillene er fantastiske. Men jeg kan ikke give dig 5 stjerner, fordi jeg ikke kan lide opdateringerne. Jeg plejede at spille dette spil meget, men da det ikke havde så mange funktioner.
At det ikke er som alle de andre spil og det er også bare et godt spil
Jeg plejede at elske dette spil, men appen bliver ved med at gå ned!!! Jeg har lige downloadet det, og det går ned, når jeg åbner det eller efter et lille spil
dette spil Grafikken er god, men jeg vurderer det 3-stjernet, fordi spillet ikke er så fantastisk, og jeg downloader dette spil til mit barn, men en masse blod inde i spillet er måske ikke dette spil dumt længere, men hvorfor det hedder " Dumme måder at dø på?"
Jeg bedømmer den 3 stjerner, fordi jeg ikke kan lide den nye opdatering, men den var sjov, men jeg kan lide den gamle version, fordi den gamle version er så sjov, tilbagevend den gamle, og jeg kan ikke lide tilføjer, så slet tilføjelserne for os 🤕🤕🤕🤕 🤕
Jeg har lige downloadet spillet, og det bliver ved med at lukke for mig, efter jeg har trykket på startknappen.
På de vippede kan du vippe din enhed den helt anden vej, og du vil bare falde alligevel, men resten af dem er gode.
Den er god ingen reklamer indtil videre 👍
Sjov