Post by ganttabnicarsa on Feb 15, 2022 18:08:03 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Falcon Squad: Galaxy Attack ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Falcon Squad: Galaxy Attack IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukse generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Falcon Squad: Galaxy Attack 2022 version ▞▞▞
Nei egentlig ikke, men det tar evigheter å starte
Ganske Bra
Kjempe fin
Altfor lett å slå meg og søskenbarna mine slo dette på to minutter, vær så snill å oppgradere i neste oppdatering
Utmerket gameplay! Minus én stjerne for følgende: Betal for å vinne PVP. Ingen dokumentasjon. Feil, de fikser en som forårsaker tre til. Ekstremt vanskelig å tjene oppgraderinger og komme videre. Etter mer enn seks måneder med spilling gjennom å se tusenvis av annonser, investert minst 2 timer per dag med spilling og fortsatt ikke kommet noen vei. PVP-ene trenger ferdighets-/nivåmatchups! Legg til en stjerne for moro skyld hvis du ikke bryr deg om PVP eller kommer forbi nivå 80.
Ærlig talt et veldig bra spill. Grafikken er jevn og har et godt utseende. Tar bare av én stjerne på grunn av mangel på variasjon. Antatte hendelser og annet ville vært litt annerledes, men det var trist å finne ut at de er de samme som det vanlige spillet.
Når du har funnet ut oppgraderinger og slikt, er det ganske bra. når du bruker mynter osv., skulle jeg ønske det var en "er du sikker"-forespørsel. annet enn det liker jeg det. gammeldags grafikk og enkelhet. fortsatt bra hvis du ikke kjøper noe. Jeg har innsett at når du først kommer til høyere nivåer, blir det vanskelig å gjøre ting uten å bruke penger... Oppgraderinger blir vanskeligere å få tak i... Og videoene du kan se for å skaffe deg ting som trengs for å oppgradere, lykke til med å få noe av verdi.
hhh
Morsomt skytespill i begynnelsen. Anstendige oppgraderinger og alternativer tilgjengelig. og en rekke vanskelighetsgrader. Ulempen er at når du kommer til et visst punkt blir det helt lønnsomt å vinne. Skulle ha visst for godt til å være sant, jeg holder meg vanligvis unna alle selskaper som lar deg bruke $100 eller mer på én gang, vanligvis en full penge.
Mange annonser, men morsomt.
Morsomt og Actionfylt!
Jeg gir den en 4 i stedet for 5 fordi det tar lang tid eller mye penger å oppgradere osv. ANNET ENN DET...DET ER ET FLOTT SPILL :-) OHHH FYI...logg inn med Facebook-kontoen din slik at det er enklere å overføre mobiltelefoner. Jeg gikk gjennom mye for å få det til å fungere igjen etter at jeg fikk en ny mobiltelefon. e-poster og direktemeldinger frem og tilbake pluss skjermbilder osv!!
God
Ikke dårlig bare påloggingsproblemer
På nettet er det veldig sakte & disturbing.annonsene ga ikke belønning.
Flott spill, men egentlig på belønningsnivåene... $100k i innsamlet mynt for en belønning på 15k... neste belønning $3 millioner i gull samlet inn... og for 20k i belønning hva?!?!?! Det er som om min neste ansettelsesøkning kommer om 20 år. God matematikk. Det er best å bli lett å få tak i penger, ellers vil oppmerksomhetsspennet mitt for dette spillet raskt bli gjort.
Sonic Dash 2: Sonic Boom આર્કેડ syp
Ok
Kommer ikke engang til å gi denne ene stjernen for øyeblikket. Da jeg først startet var spillet morsomt og veldig konkurransedyktig. Det er åpenbart at det er kjøp i appen, men du trengte ikke å kjøpe, men tok deg lengre tid. ressursene var gode, men så kom flere patcher og gull og edelstener ble lønn for å spille. Mitt råd er å stjele klart. Jeg ga det bare én stjerne som det ville ikke la meg poste.
Nyt spillet. Men det er for mange annonser og pvp ser ikke ut til å tillate deg å konkurrere mot spillere ditt eget hodeskallenivå. Lei av å bli ødelagt av spillere på høyere nivå.
Takk for den nye oppdateringen, jeg vil alltid elske å spille Galactic Attack-Falcon Squad Shoot em up-spill. Jeg anbefaler alle å laste ned dette spillet, det er et strålende spill 👍
moro
Mye reklame men bra ellers
Jeg er enig med mange. Tid brukt på å øke nivåene uten å bruke penger er latterlig. Jeg har spilt over et år. Ved 2 lykkehjulspinn/dag som er 730 ganger spunnet. Aldri mottatt 100k-belønningen. Bare 12 spor på hjulet... Du gjør regnestykket. Videofeilmeldingen "annonser ER utilgjengelig" gjør meg gal! Det var ille nok til at de begrenser annonsebelønninger etter en viss mengde/dag før feil, men nå får vi enda mindre. Ser etter andre alternativer. Ingen svar på e-poster. ikke gjør mye fb.
FANTASTISK SPILL JEG ELSKER DETTE SPILLET, MEN PROBLEMET OS SOM JEG AKKURAT STARTET, SÅ JEG HAR IKKE OPPGRADERT FLY, DRONER OG VINGER. NÅR JEG SPILLER PvP FÅR JEG MOTSTANDLER SOM HAR FULLSTENDIG OPPGRADERT FLY osv. Så prøv å ordne dette problemet
Jeg har gjort luksusoppdrag etter edelstener og har ikke mottatt noen edelstener. Jeg kontaktet støtten din og har ikke hørt tilbake fra noen. Sletter appen din.
Så langt så bra ... Etter å ha spilt litt har jeg redusert vurderingen min. Morsomt spill og god kvalitet, men denne taktikken for spillutvikling gjør meg forbanna. Jeg vil gjerne betale en rimelig avgift for å ha et spill som jeg kan fortsette å spille og utvikle meg. Men den er utformet slik at den eneste måten du kan gjøre det på, er å kontinuerlig dumpe penger i den. $20 for et nytt skip som sannsynligvis fortsatt ikke vil kutte det på et tidspunkt?...BS Jeg skjønner at dette er bransjens natur i dag, men gjør det ikke riktig.
elsker spillet, men det tar litt tid å oppgradere. dette fører til å spille mot mange mennesker som betaler for oppgraderingene deres. Når du spiller nok, slår du dem lett, for på et visst tidspunkt handler det mer om responstid.
Liker det
Intens, hyggelig sci-fi skytespill.
gg gg gg gg gg
Et spill med mange feil. Det er et veldig morsomt spill, men noen ganger umulig å spille på grunn av feil. Veldig sakte spill. For å oppgradere skipet ditt til maks må du bruke måned hvis du ikke betaler. Hvis det ikke var så gøy, har jeg bare gitt 1 stjerne.. hvis de fikser feilene, ville jeg gitt 4. Og fem hvis du ikke trenger en måned å oppgradere, men kanskje uker
Spillet fryser, i de tilfeldige belønningene får du bare en brøkdel av det spillet tilbyr. Men de prøver sikkert å få deg til å tømme lommeboken din til oppgraderinger for å konkurrere eller bygge skipene dine. Jeg endret min 5-stjerners rangering til 2 til jeg ser bedre sjanser for belønning i den tilfeldige delen av spillet. Jeg spurte en gang før hvor mange ganger de faktisk ga ut 1000 edelstener eller de 500, selvfølgelig ble jeg blåst av og ikke noe svar. Hvis du har spilt en stund vet du at jeg snakker sannheten, bare sier det
BH
Var ekstremt fornøyd med det inntil det ikke ville tillate meg å spille de ekstra spillene bortsett fra det der du fortsetter å spille, for å samle gullet. Det står alltid "Kan ikke koble til server". Men jeg har fungerende internett på telefonen min. På grunn av dette kan jeg ikke få noen av mine daglige belønninger. 😕 Hvis dette løser seg, vil vurderingen min gå opp igjen.
PVP er en spøk! Jeg vil drepe alt mulig og fortsatt tape med 2000 poeng. Jeg spiller det bare for å få de daglige utfordringene unna. Skulle ønske jeg ikke trengte det, men jeg trenger penger for å oppgradere skipene mine. Nivåene er morsomme, men kan trenge mer variasjon. Jeg liker spillet skulle bare ønske at PVP ikke var billig.
Videoer som ikke tilbakestilles sier 23 timer etter å ha sett et par og spillet fryser etter at du har brukt en fortsett og blir drept irriterende sett annonse for å fortsette spillet annonse spilt over spillet ble spilt, men hadde fullført skjerm som viste hvor du så videoer for mynter video spilt over back-up-skipet mitt og pads har spilt opp de siste par dagene får en svart flimrende skjerm og sier at appen ikke er tilgjengelig og går tilbake til svart flimrende skjerm, det er nesten som om det er et virus i spillet
Det er et bra spill, men det kunne hatt bedre grafikk
Falcon Squadron: Alien Shooter Arcade ylad