Post by ganttabnicarsa on Feb 15, 2022 17:56:05 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kick the Buddy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kick the Buddy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Kick the Buddy 2022 version ▞▞▞
Moro moro mer moro
Jeg liker dette spillet mye, men jeg synes du bør begynne å oppdatere nyinnspillingen litt oftere
Suger ess
Dette spillet suger. Jeg forlot et sekund og startet meg på nytt over tingene mine er borte. Pengene mine, gullet mitt er borte! Hvorfor skjedde dette!?!?
Jeg har en klage når jeg spiller spillet når det lastes, fortsetter det å laste og spillet starter aldri! Vennligst fiks denne feilen, ellers spiller jeg aldri igjen
Jeg vil gjerne ha denne appen, men annonsene likereee hver gang han dør er det en jævla reklame, men det ville vært et morsomt spill hvis annonsene ikke var hele tiden
Annonsene irriterer meg når jeg slår av flymodus Jeg kan ikke kjøpe en eneste ting i guds kraft. Jeg kjøper vanligvis tornado og jordskjelv. Det er en flott kombinasjon for å slå ut vennen
Til very *friendly* persont måtte jeg very *friendly* personte å spille og avinstallere fordi jeg ikke kunne se annonser og det fortsatte å tvinge meg til det og ville sitte fast. Spilt andre steder og er morsomt. Hvis du laster ned bare vet at det kan krasje
Kick the Buddy Toiminta fru
Kul! Helt super! 😊🥵
Det er et bra spill og jeg elsker det
Vi presenterer deg Kick Buddy - det er mer enn bare et spill! Det er en topp interaktive action spillet! Sint på sjefen din? Lyst til å knuse alt rundt deg? Vil
Kick The buddy Super run - Siste Versjon For Android - Last Ned Apk
Dette spillet er bra, men uten wifi kan du ikke kjøpe ting, og med wifi lar det deg fortsatt ikke kjøpe ting, for når du prøver å kjøpe sumthin, viser det bare en hvit spinnende sirkel
Pet Run - Puppy Dog Game アクション yxc
Annonsene er forferdelige, og vær så snill å fikse annonsesituasjonen, vi trenger det alle, og den har ikke juleoppdateringen ennå, som kom igjen
Kan ikke kjøpe noe på noen annen side. Og mange legger til (noen ganger), men dårlig gi den en 3-stjerners
såååå kult
Kjempe bra spill, men det er litt for mye annonser
Kick the Buddy Action dwux
Moro😋
Kick the Buddy Екшън mnw
Action; Blu-ray; Nordisk omslag ... Tucker does his own, too!) that delivered a kick to the buddy-cop genre ? and gave Chan his long-awaited,
Beste stressspill noensinne! Det eneste jeg har er at jeg må se 20 annonser for å låse opp noen av våpnene, og det er veldig irriterende. men annet enn det er det flott.
Jeg tror de glemte å sette et spill i annonsene sine. Det pleide å være et morsomt spill da jeg var yngre, nå er det annonser og annonser, og i annonsene deres er det et kort spill å spille før flere annonser.
Veldig gøy, får ut raseriet, og er morsom, i tillegg til tidkrevende.
👌👍🤪
I teorien ser dette ut som et fantastisk spill. Du kan imidlertid ikke få noe uten å se en video. Du kan ikke gå opp i nivå uten å se en annonse. Standardskjermen er full av annonser, og hvis du ved et uhell klikker på en, kan du ikke gå ut. For mange annonser.
Hver gang jeg spilte spillet og gikk til menyen for å hente våpen, dukket det opp en annonse, og når annonsen var nede ble skjermen svart, men så måtte jeg starte spillet på nytt, så fortsatte det å skje om og om igjen. spill takk
Supert søl
Kick the Buddy, Might & Magic Elemental Guardians og mer
Sist ned
Kick The Buddy Remastered - Siste Versjon For Android
Jeg beklager å si, men dette spillet har blitt kastrert. Den forferdelige mengden annonser pluss det faktum at noen funksjoner ikke engang fungerer lenger. For all del, spill den remastrede versjonen.
Det er bra, men når jeg dreper kompisen vil jeg ikke se annonsene, men det gir oss ikke noe valg
Jeg elsker Buddy! Jeg tror imidlertid at gullsystemet har rom for forbedring. Jeg ønsker heller ikke å måtte kjøpe fjernannonser fordi jeg er ok med bare noen få her og der, men det er alt for mange.
Jeg synes det er litt kjedelig.
Spillet er ok, men jeg har funnet meg selv å laste det ned bare for å slette det, siden jeg ofte kjeder meg fordi det tar for lang tid å få forskjellige verktøy og du kan ikke gjøre mye med mindre du skulle spille det hver dag hele dagen i en år først da ville du være i stand til å gjøre det tillegget viser
Jeg elsker dette spillet mye jeg gir det en 1m av 10 som jeg spillet så bra og det du kan legge til som et lite lager å kaste på kompisen.
Det er utrolig fordi kompisen er så morsom og talentfull, også det er fantastiske ting å skade ham med også du tjener penger veldig raskt og gullet er vanskelig å få og det er massevis av ting å gjøre, men det er massevis av annonser og jeg liker ikke det, men jeg ser hvorfor det er en femstjerners fordi spillet føles virkelig utrolig
Det er gøy!
Det går ikke og jeg blir alltid kastet ut
Veldig ganske tilfredsstillende, ikke kjedelig, men ganske morsomt. Elsker det. Men så er annonsene ganske irriterende. Etter at du er ferdig med å sparke kompisen, får du en pris. Men her er fangsten, du må se annonsen for å fortsette og få premien. Uansett hvor du klikker på skjermen, vil den bare spille av annonsen. Også, sannsynligvis er dette bare spillet på enheten min, men etter en stund kunne jeg ikke her noe fra spillet. Alle de andre appene fungerer bare bra.Ikke bra spill for barn, Kill than Kick the buddy
Det er kult
nedlasting Tankstjerner 1.5.11 for android ivoomi Me3S
kick the buddy unblocked kick the buddy mod apk kick the buddy the buddy free spark the buddy ad kick the buddy hack ios
Kick The buddy Super run
Kick the buddy er kikkin meg ut av spillet og wayyy til mange annonser
Kult og gøy
Jeg elsket dette spillet, men nå er det et middelmådig grind som er overfylt med annonser, og jeg kan ikke engang spille spillet nå. Jeg har ventet lenge på at den skal lastes inn, men den vil bare ikke, lytt til utviklerne, vær så snill å fikse dette, jeg vil spille spillet ditt, men jeg kan ikke, når du fikser disse problemene, endrer jeg vurderingen fordi den er bra spillet, det er bare ødelagt av annonser og det vil ikke lastes opp.