Post by ganttabnicarsa on Feb 15, 2022 17:50:04 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ KingGodCastle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KingGodCastle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack gull ▞▞▞
▞▞▞ KingGodCastle 2022 version ▞▞▞
Super moro, å være flink med strats kan la deg slå over vekten din i nivå. Pro-tips: ikke samle rullene eller nøklene dine med mindre du har 4 eller multipler av 4 (du kan samle daglige/ukentlige gratistilbud uten bekymringer).
Det er et spill med noen interessante mekanikker. Men som alle mobilspill i dag, har de massevis av P2W-innhold og et perlebasert system. Jeg var i stand til å spille i to uker da det begynte å bli latterlig med mindre du kjøper edelstener/mynter.
Bare en flott kombinasjon av strategisk spilling, utfordring og variasjon. Det er allerede flere gyldige spillestiler, og jeg føler at spillet akkurat har startet. Jeg er en fan!
Morsom app, kan ikke holdes åpen i bakgrunnen og lar ikke andre apper kjøre i bakgrunnen, noe som gjør det veldig vanskelig for meg å bruke.
Hadde litt problemer med at spillet fryser og lukker seg da jeg åpnet det, men det ser ut til å være fikset med den siste oppdateringen!
Fint spill, men feilen er for mye irriterende at jeg trenger å starte spillet på nytt hvert eneste trinn. Og det er for vanskelig å få en ny helt, og nå hver gang jeg nesten vinner spillet, ber appene alltid om å oppdatere selv når det ikke er noen oppdatering
Fryser under opplæringen etter å ha hevet en karakter til to stjerner
Gutter jeg fullførte 20 runder eller hva du nå kaller, så står det Connecting with the server... Og lang ventetid Hva er problemet?
Du vil ikke tegne en ny person gratis, jeg har gjort omtrent 50 trekk, ingen har gitt meg en ny person, folk som sier at du lett kan er falske anmeldelser, bortkastet tid
Annonser krasjer alltid appen..
Det var en solid opplevelse og transaksjonene var mikro
dette spillet har en merkelig feil, men jeg liker kompensasjonen
Spillet er morsomt, men det som virkelig frustrerer meg er at hver gang jeg spiller en scene og fullfører alle bølgene, vil det ikke ind**ere min seier, og jeg ville bli sittende fast på bølge 20 uten noen fiender, så jeg burde trykke retrett, men hver gang Jeg gjør dette, det ville krasje hele spillet og omdirigere meg til å logge på igjen med google-kontoen min, noe som er plagsomt.
Jeg betalte for å spille, men oppdateringshastigheten er latterlig... Cmon folkens hvorfor??
Nivåprogresjonen etter 8 ser ut til å være utrolig sakte. Når det er sagt, hvis du elsker strategi, Battle-simmer og kunststiler som fftactics advance og lignende, anbefaler jeg det på det sterkeste! Nye enheter blir stadig lagt til!
Morsomt strategispill, høy replay-verdi med unike karakterer. I stand til å grinde og definitivt f2p, jeg vet ikke hvorfor det ikke er en større vestlig fanbase. TIPS: Spar tidlige edelstener for å kjøpe nye helter i den daglige butikken, oppdater med annonser for dobbelt så stor sjanse hver dag. Fikk 21/25 innen en måned uten problemer
Tasty World — food games Vabaajamängud oyjo
For mye å liste opp. Grafikken er fin og forenklet, og spillingen er en morsom tidskaster. Det er stort sett alt nedoverbakke derfra tho. Ingen måte å få nye helter enn å vente. Det er derfor jeg avinstallerer. Jeg prøvde å vente, flere uker, men hver dag jeg logger inn og ser hvor sakte spillet laster, til tross for at det er 2D og mange 3D-spill på mobil bedre optimalisert enn dette. Jeg er bare ikke interessert i å logge på spillet på noen måneder til for å tegne heltene jeg vil ha FØR jeg kan begynne å spille.
Til tross for de pågående problemene med forskjellige feil, synes jeg spillet fortsatt fortjener en vurdering på 5 stjerner. Jeg trodde spillet er akkurat som en annen auto battler, men det tilbyr mye mer enn det. Du har flere utfordrende kampanjeinnhold, du har sjefsangrep i en guild, rangerte PvP-moduser og noen spin-off-moduser som fortsatt er ganske morsomme å spille, enn si hvor robust teambyggingsdelen av spillet, men likevel har sjarmen til god gammel bilkampspiller.
I de 30 minuttene har jeg spilt veldig engasjerende og morsomt, helt til jeg blir seriøs og mister et liv, og det har vært en tilkobling til serveren som skjedde to ganger i løpet av dette tidsrommet og gjør at jeg ikke vil spille. Selv om jeg virkelig ønsker å bli drept og ikke bare bli drept.
Spillet straffer deg bokstavelig talt hvis du nekter å opprette en konto. Hadde vært gøy ellers. Vel, avinstallert. Søppel.
Sitter fast ved tittelskjermen... musikken spilles fortsatt, men ingen fremgang, ingen varsling om internettilgang, ingen melding om feil, ingen melding om at spillet ikke reagerer... det skjedde etter oppdatering til 0.8.8.... Jeg har reinstallert spillet, men fortsatt det samme...
Ikke skal lyve, dette spillet har en anstendig gameplay. Selv om jeg liker den generelle designen, men etter 1 uke med brukstid fikk jeg ikke engang 1 annen karakter. Noe som er litt trist, og grunnen til at jeg ga bare 4 stjerner er energisystemet. Hater sånt. Håper de fjerner det.
❌ Ingen spesielle enheter for deg. Jeg har kjøpt SÅÅÅÅÅÅÅÅ mange ruller for å prøve å låse opp nye karakterer, og få dette, jeg har ALDRI, ALDRI, mottatt noe annet enn vanlige enheter Det stemmer, konge på tvers, gudsruller, vanlige ruller, det spiller ingen rolle. Spill alle spesialoppdragene og bli utslettet fordi enhetene dine suger selv etter å ha jevnet dem til kosmos. Åh, og oppgradering av enheter krever at du har greit med omtrent 5/6 fulle spill for å oppgradere én enhet, ett nivå. Stor grind. Grådige utviklere
Blir veldig vanskelig å komme videre på et tidspunkt. Det tvinger deg nesten til å betale for å fortsette å spille
Ærlig talt et morsomt spill, men jeg fikk bare én sjanse til å synkronisere Google-kontoen min helt i begynnelsen, ellers fungerer ikke synkroniseringen. Dette stopper deg fra både å sjekke innboksen din i spillet, så vel som å bruke arenaen etter hva jeg kan fortelle.
Dette er et morsomt spill, men det ser ut til at jeg ikke kan koble til serveren etter hvert annet spill, så jeg må lukke spillet og åpne det på nytt. Jeg ville nok gitt en femmer hvis dette er fikset.
Morsomt design og godt gjennomført. Jeg liker at det ikke er noen automatisk avspillingsfunksjon som jeg har sett i alle andre spill som nylig er laget siden jeg faktisk får spille i stedet for å se telefonen spille for meg. Når det gjelder strategi er det litt lett og suksess er sterkt påvirket av flaks med heltetrekninger. Kan forbedres, kanskje ved å introdusere et atferdssystem eller noe, som å sette heltenes mål av fienden HP. Også mer permanent og merkbar helteprogresjon ville vært kult. Bra spill.
vennligst fiks feilpålogging, jeg kan ikke logge på selv etter oppdatering
Morsomt og fint spill. Men jeg er usikker på hvorfor, kameraten min 9 blir veldig varm mens han kjører dette spillet. Kraftbruken på dette spillet er mye mer enn i genshin Impact, som er et 3d-spill med åpen verden, noe som er rart
Jeg har virkelig likt spillet så langt etter noen timers spilling min eneste kritikk ville være hvordan noen av karakterene føles litt for like, men det forventes av ethvert spill som dette
For mye hack. Betal for å vinne
Artig spill. Det er automatisk sjakk, men enkeltspiller med gacha-elementer for å få nye helter. Spillet bombarderer deg heller ikke med annonser og gjør det valgfritt med belønninger som jeg mener er det alle mobilspill bør gjøre. Det er også ganske vanskelig selv i tidlige stadier, noe som gjør det mer vanedannende å prøve å slå. Min gripe med dette spillet er det andre også har sagt; fallratene er forferdelige. Å få en ny helt virker bare mulig hvis du betaler (og til og med det må du sannsynligvis være heldig).
Spillet er veldig morsomt jeg har spilt et par autosjakkspill, og dette er min favoritt. Ingen annonser med mindre du velger er fantastisk. Min eneste kritikk jeg har er at jeg kjøpte 8 dollar-passet som inkluderte et skinn, og alt i alt er det verdt imo, men jeg fikk huden og ikke karakteren, men gir meg muligheten til å kjøpe karakteren med edelstener, noe som er greit, men hvis du planlegger å kjøpe pass bare sørg for å dobbeltsjekke hva du får. Fortsatt morsomt spill.
Amazi g-spillet er et fint kampsystem, jeg føler at det eneste problemet er at noen av sjefene og noen av karakterene er fullstendig overstemt og hvor vanskelig det er å få nye karakterer.(kanskje det er bare min RNG). Jeg elsker dette spillet så mye, og jeg vil støtte spillet ditt hele veien. Jeg har mange kule ideer, og jeg vil gjerne dele dem hvis du lar meg.
Hadde vært flott om det ikke krasjet hele tiden.
Spillet er veldig morsomt, men... Matsystemet dreper litt av stemningen. Spesielt nå siden jeg sitter fast på en viss del og jeg nå prøver nye ting for å finne ut hva som er best som tar prøvekjøringer. (Prøving og feiling) Så den spiser opp mat, så kan jeg ikke gjøre invasjoner eller hva ikke. Igjen er dette spillet ganske morsomt.
Ganske halt tbh, du trenger ikke bare vente på en timer bare for å spille. Det er superlett å miste, og hvis det er RNG, blir du i grunnen bare knoklet på et tidspunkt nedover linjen. Ikke kast bort penger eller tid før de gjør spillet spillbart
Jeg liker spillet, men relikviesystemet må fikses eller oppdateres med et bedre system. Jeg trenger for mye gull for å oppgradere eller smi den beste relikvien, men det er noen måter å dyrke gull på i dette spillet.
KingGodCastle உத்தி eodw
Spillet har virkelig godt potensial. Jeg har spilt det mye siden jeg lastet det ned. Den eneste grunnen til at jeg gir den 1-er er at hver gang jeg fullfører eller taper en etappe, så sitter den fast der og går ikke tilbake til lobbyen. Og blir koblet fra nå og da. Fiks dette. Jeg har mistet mange diamanter.
Jeg har vært helt hekta på dette spillet. Grafikken kan være enkel, men hvis du er lei av spill som hekter deg med en enkel start og deretter begrenser deg til du betaler. Da vil dette spillet tilfredsstille tørsten din.
"Vil du starte spillet på nytt?" "Nei" fortsetter for å starte spillet på nytt...
Det er et veldig bra spill, men herregud, fiks stabilitetsproblemene dine. Jeg må avvery *friendly* personte spillet etter 5 minutter fordi det krasjer så mye. Når jeg prøver å logge inn igjen står det å gjøre vedlikehold som er b.s. Det er trist at det spilles slik fordi dette har så mye potensiale 😒
Elsker dette spillet. Den eneste kritikken jeg har er at det virker nesten umulig å få en ny enhet. Jeg har brukt tonnevis av ruller. Sjansen på 2 % er grov. Så det blir litt repeterende når du bare har de samme startpersonene. Ellers er jeg avhengig av dette spillet.
Jeg fortsetter å få en melding om å "koble til server" hver gang etter kamp. suger fordi jeg liker spillet, men jeg fortsetter å tilbakestille appen bare for å avansere en annen kamp.
Spillet er for travelt. Bare for mange ting å "gjøre" og hele omstarten uten hær blir gammel. Ville vært bedre om du ikke hadde startet på nytt hver kamp.
Bra spill, men sjansene for å skaffe seg en ny helt er veldig små. Jeg samlet 320 diamanter for fire strake forsøk for kanskje å skaffe meg en ny helt. Resultat. Ingen ny helt ervervet. Det ble et kjedelig spill. Spillet lastes ikke. Sitter fast på startsiden.
KingGodCastle Strategi kpr