Post by ganttabnicarsa on Feb 15, 2022 17:46:57 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Space Shooter: Galaxy Attack ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Space Shooter: Galaxy Attack IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger guld ▞▞▞
▞▞▞ Space Shooter: Galaxy Attack 2022 version ▞▞▞
niveauerne føltes bare gentagne
스페이스 슈터: 외계인 슈팅게임 (프리미엄) 아케이드 tkuy
Gider ikke dette spil. Det er bare penge. Starter godt, men efterhånden som spillet skrider frem, bliver opgraderinger latterligt dyre, og det giver intet at se tilføjelser. Slettet. Hej kaptajn, vi er en flok grådige udviklere, og vi vil have flere penge. Du kan ubrugeligt dreje hjul og se tilføje efter tilføjelse, men i sidste ende taler penge så åben tegnebog eller lider.
Okay
Låste mig ind i en fidusreklame efter det første spil. Skummel
Space Shooter: Galaxy Attack Arkada xbze
Slet ikke tilfreds med dette spil, bliver ved med at gå i stå, vil ikke afspille videoer for at få bonuspoint eller andre point. Løs dette problem.
Space Shooter: Galaxy Attack Arkada xbze
انا احب الالعبه
Alt for hårdt, afhænger af mikrotransaktioner. Meget ulækkert træk.
Kan ikke finde en måde at logge ud af spillet og fjerne mine oplysninger fra spaceshooter.. {redigeret efter dit svar} "I så fald ville jeg foretrække at holde mig væk fra spillet, for hvis din database er hacket, ville vores alle oplysninger være gået i ukorrekte hænder, skal der være en måde at slette vores information fra din database på."
Det er et rigtig godt spil og elsker et andet fly, man kan bruge
Fantastisk tid dræber, selvom det ville være rart, hvis de daglige belønninger ikke blev nulstillet efter tredive dage, jeg ved, at jeg er på dag 100 noget, og belønningen er bare overstået. Det ville være rart at få noget godt til dedikationen lo
godt
Har haft dette spil i lang tid. Har brugt en del penge på det. Fik en ny telefon, konto ville ikke overføres, og jeg mistede alt, hvad jeg havde betalt for. Telefonen blev stjålet. Kan ikke logge ind på den.
Installer ikke ONESOFT-spil. fordi udviklerne er ekstremt grådige tjener de hundredvis af dollars fra spillere, og da du næsten nåede at blive vip 9 eller 10, låste de pludselig din konto. Dette sker med mig. Jeg spillede dette spil, siden 2 år vidste, at de låste min konto. Mit id var muntazim akbar khan. Derfor vil jeg råde dig til, at du ikke spilder dine penge og tid. Tak
Fantastisk spil
De glemte at tilføje som en del af den seneste opdatering, at annoncer ville begynde at blive vist, før de kunne spille et niveau. Godt spil, men det er tid til at komme videre.
Jeg kan så godt lide dette spil
আমি গেমস ডানলোড কোরছি হচ্ছে না
Den sagde, at jeg var på en anden enhed, selvom jeg kun har denne på én enhed. Du skal også se annoncer for at få noget, mens du spiller. Men det er stadig et relativt godt spil.
Hvis du har betalt for premium-versionen af appen og troede, at premium-versionen låser op for alle powerups, gør den det ikke. Jeg fik premium-versionen, da den var gratis på udsalg, så jeg kender ikke rigtig forskellene mellem den betalte og den gratis version, men den betalte version er stadig proppet til randen med betalte opgraderinger til venstre og højre, det er helt sikkert. Jeg tæller fem forskellige bytte-/præmiekasser spredt ud over appen. Du vil bruge en masse tid på at klikke overalt for at hente forskellige powerups og opgraderinger, som bliver ved med at dukke op hele tiden. Men den mest irriterende funktion er spiller-mod-spiller-kampen. Spillets PVP-tilstand bliver ved med at matche spillere med skibe med forskellige styrker, en af dem er normalt et betalt køb i appen. Som sådan er de fleste matchups kun et udblæsning med spilleren med det betalte skib, der overgår lige fra kampens start. Jeg tror, det er med vilje, for at skubbe betalte opgraderinger. Når jeg får en skæv matchup, redder jeg bare ud, fordi jeg ved, det vil være spild af tid. Også i de sidste par uger blev PVP-serveren ved med at gå ned. Udvikleren bliver ved med at skubbe deres Facebook-side som svar. Jeg bruger ikke Facebook, jeg værdsætter mit privatliv.
Installer aldrig bede om penge til at købe
Det bedste alien skydespil til dato. Men skibet er for svært at opgradere på et tidspunkt. Også for mange hackere
Gæt hvad... selv de betalte spil er stadig de samme som de andre kun (tilsyneladende) uden reklamer, og fordi jeg ikke kan se nogen annoncer på de andre, føles dette ene bare på samme måde som de andre, crazy F2P model så meget griny uden grund, der bliver irriterende og kedelig, og denne bag en betalingsmur (0,59 €, jeg fik mit eksemplar gratis) det er endnu en værre lovovertræder.
Fantastisk sjovt spil elsker hvor glat grafikken er! Fortsæt det gode arbejde kan ikke vente med at se, hvad du opdaterer næste gang
스페이스 슈터: 외계인 슈팅게임 (프리미엄) 아케이드 tkuy
det eneste, der ville gøre dette spil perfekt, var, hvis du kunne få det til at indlæse mp3-musik og få fjenderne til at dukke op i takt med beats. ikke streamer musik, mp3 jeg har gemt offline på min tablet
dejligt spil meget interesseret overvældende, min sangrate
Hvad er forskellen i VIP-versionen. Hvad har vi egentlig betalt for? Jeg skal stadig se et væld af annoncer, og mit VIP-niveau er stadig 0, og de vil have dig til at købe skibe for 30 dollars. Ingen afklaring i beskrivelsen af, hvad dette giver dig. Edit: Tak for svaret Jeg tror det er okay, andre spil tilbyder meget mere for kun 2 dollars. Opdaterede stjerner for at afspejle spil i forhold til, hvor meget de vil have dig til at se annoncer for ekstra ressourcer. Kunne være meget bedre.
hvad er forskellen mellem space shooter premium med non premium? og hvorfor kan jeg ikke tilvery *friendly* personte serveren, når jeg vil købe skibet?
Burger Shop 2 Gündelik suoh
elsker det, masser af forskellige udfordringer for at få skibene, kun 1 kritik - skal have super hårde udfordringer for at få de sidste skibe frem for at opkræve penge. det kunne inkludere at se 100 annoncer osv. ellers et fantastisk vanedannende spil!
Fantastisk spil!
Jeg er ikke tilfreds med alle finansielle systemer i spillet. Du skal gøre alle inventarvarer (skibskort, sølv- og heltepartier, guld og restmaterialer) overkommelige uden køb. Så alle spillere kan maksimalt ud af skibe ved at arbejde hårdt og vil være i stand til at låse op for fusionerede skibe meget snart i både vip og normale versioner. I dag er dette virkelig for værre spil, fordi udviklerteamet ikke lytter til spillernes stemme.
Et spil, der er et spil og ikke endeløs reklame. Fornøjelig app-grafik og en fantastisk måde at slå tiden ihjel. Måske ikke så godt til badeværelsespauser.
Ikke helt sikker på, hvorfor jeg betalte for premium-versionen, den har stadig masser af krydssalg og annoncer i
Godt spil
Spillet og grafikken er god. Men når det kommer til PVP, bør det finde samme niveau som dig for at have en fair kamp.